پیچ خشکه, پیچ ها

پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه

پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه یکی از انتخاب های محبوب برای صنایع مختلف است که می توان تا کوچکترین قطعات مختلف را به کمک آن به هم متصل کرد. ویژگی تمام رزوه بودن در این پیچ ها باعث شده که در صنایع مختلف از جمله مصارف خانگی و قطعه‌سازی کاربرد فراوانی داشته باشد و یک محصول پر مصرف در بازار شناخته شود.

مشخصات فنی پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه

برای معرفی مشخصات فنی این محصول باید به سراغ جنس به کار رفته در آن برویم. استفاده از لفظ خشکه در این محصول نشان می دهد که در ساخت آن از فولاد با کربن متوسط استفاده شده است که با توجه به نوع پیچ در سه گروه قرار می گیرند:

  • پیچ خشکه شش گوشه کلاس ۸: در ساخت بدنه این محصول از فولاد CK45 با گرید مقاومتی ۸.۸ استفاده شده است و معمولاً توانایی تحمل وزن معادل با ۸۰ کیلوگرم دارد.
  • پیچ خشکه شش گوش کلاس ۱۰: ماده اولیه به کار گرفته شده در بدنه این پیچ‌ها نسبت به محصولات کلاس ۸ فقط یک تفاوت جزئی دارد که آن هم استفاده از MO40 با گرید مقاومتی ۱۰.۹ است. این پیچ توانایی تحمل وزن معادل با ۱۰۰ کیلو گرم را دارد.
  • پیچ خشکه شش گوش کلاس ۱۲: در ساخت بدنه این محصول از فولاد با کربن متوسط استفاده شده که توانایی تحمل وزن معادل با ۱۲۰ کیلوگرم و ۱۱۷۶ نیوتن را دارد.

ویژگی های اختصاصی پیچ و مهره

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای این محصول می توانیم به آن اشاره کنیم، طراحی آنها به صورت تمام رزوه است که باعث می شود کاربرد پیچ و مهره به طور کامل تحت تاثیر قرار گیرد. این ویژگی یعنی بدنه پیچ تا قسمت گل پیچ به طور کامل به صورت رزوه ای بوده و امکان سفت کردن آن تا انتها وجود دارد. این ویژگی به ما اجازه می‌دهد که تا نهایت اندازه ممکن امکان سفت کردن پیچ را داشته باشیم و در نتیجه برای کاربردهای وسیعی قابلیت استفاده دارد.

کاربردهای پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه

با توجه به ویژگی های فنی و ویژگی های اختصاصی که برای این محصول گفتیم، طبیعتاً می تواند حوزه های مختلف را به خوبی تحت پوشش قرار دهد. اما موضوعی که در مورد انتخاب پیچ و مهره اهمیت پیدا می کند، قطر اسمی پیچ و همچنین طول گام رزوه آن است که طبیعتاً برای بسیاری از انتخاب های ما تاثیرگذار است. بنابراین اگرچه در بیشتر موارد مانند صنایع ماشین سازی و حتی صنایع قطعه‌سازی و تولید تجهیزات خانگی امکان استفاده از آن وجود دارد، اما می توان برای آن اطلاعات تخصصی تری هم در نظر گرفت که طبیعتاً کاربرد آنها را به یک حوزه خاص محدود می‌کند.

شما هم میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره با کارشناسان، از طریق پل های ارتباطی تماس تلفنی و ارتباط با ما در سایت سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند. از همین مسیر هم میتوانید برای خرید پیچ و مهره اقدام کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *